perjantai 3. elokuuta 2012

viikon ainut vapaapäivä

Taas sattuu ja tapahtuu anulle.

Aloitetaampa ihan alusta taas. Elikkäs torstaina oli mun viikon ainut vapaa päivä, jolloin nukuin jopa 12 asti! Päätimpä sitten reippaana tyttönä lähteä salille, ku viimeksi oon kerenny sinne viikko sitten. Sain äidiltä kyydin sinne, kun ne oli lähdössä toisen veljeni kanssa kirkkonummelle ja enpä tietenkään ottanut MITÄÄN mukaan. Tein sitten siinä reippaan salitreenin ja lähdin siitä sitten vielä juoksemaan 3.5km kotiin. Matkalla kotiin mietin, että voi että kun on ihana päivä aurinko paistaa ja hyvä fliisis, mutta toisin kävi kun pääsin kotipihaan. Joo elikkäs eihän mulla ollut avaimia, eikä ollut vara-avainta, eikä ketään ollut kotona, hyvä combo! No päätin siitä sit mennä naapuriin soittamaan iskälle, niiden puhelimesta. Isukki sitten oliki Riihimäellä ja sano tulevansa vasta illalla, eli PASKA! No eipä sitten ollut muuta vaihtoehtoa ku ryömiä Katjalle hikisemä ja nähkäsenä, onneksi olivat kotona. No jotaa hyvää sentään sattu, sain katjalta paljon uutta musaa mun ipodiin ja vielä soitin siitä toiselle veljelleni. Onneks ari sano tulevansa töistä puol viiden aikaa, no hengasin siinä katjalla sen puol toista tuntii ja lähin kotiin sillon puol viideltä, mutta tietty jouduin venaamaa aria vielä tunnin! Arvatkaa vaa kuinka nälkä oli! Oli pakko mennä syömää marjoja meijän marjapuskista :DD ja raakoja herneitä. No onneks se ari tuli sit joskus, tosiaa kolme tuntia venasin yhteensä!

No loppu ilta suju onneks paremmin. Innostuin myös kuvailemaan mun treeni vaatteita.



täs on mun tän päivän kalorinkulutus saavutus :P

Oon kyllä ollut todella tyytyväinen tähän polariksen treeni kelloon. Tää näyttää kaikkee mielenkiintosta treenistä ja muusta. Suosittelen kaikille!



Illan asu vielä tähän samalla:D

villapaita- berska (viro)
sortsit- gina trikot
kengät- vagabond
laukku- mango
korvikset- seppälä




ANU




2 kommenttia: